By: sygsal selalu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 27-Apr-2010 04:36 Email | Share | Bookmark

salam sahabatku semuanya.....rindunya......hampir sebulan lebih rumah sal nie tak bersapu segala sawang bagai.....he he he....seperti biasa...alasannya sibuk kan...ha ha ha....memang sibuk....tapi dek tak berapa pandai menguruskan masa nie...jadi gini la yer...tapi serius...memang sibuk....tambah sekarang dpt jenguk-jenguk facebook jer...masa buka tenet pun kat opis kan...tu yg kurang masa,,,,kebetulan memang kurang aktiviti semenjak-dua menjak jadi orang dapur....

seperti yang sal janji kan entri sebelum nie...sal nak tunjukkan....kentang yang sal jual tue....inilah mesinnya...dan nielah rupa kentangnya,,,,biasa la...gambar nie...masa mula2 sal ditunjuk ajar oleh cikgu,,,,,akhir bulan nie...genaplah sebulan sal menceburkan diri dengan kentang goreng nie....memang best...tp banyak kerja ckit.....he he he....




ini plak ceter sabtu lepas...adik sal ajak teman g bertunang rakannya...so layan jer la...sian plak kan..asyik dok dapur jer...kebetulan lum samapai masa nak ke kedai sal bawakan jer la....nie ha dok memandu si husna sibuk dok panggil angah-angah...dapat la ditangkap muka ku yang bam bam nie ha,,,,,,




dan nie plak..antara hantaran tunang tu....dapat ambik ckit jer....pasal si jannah dah mengamuk nak makan kuih sri muka...so i pun tebalkan muka minta kuih sri muka tue ha...



hari ahadnya plak....sedang mengukur pinggang dan badan...tetiba jer perkataan sagil kuar dari mulut si husna....dah bantai melalak plak...aduih bingit telinga...apa lagi malas nak dengar bunyi suaranya..kita deside untuk g sagil...dari rumah dekat sejam jugak la...
nie jer ha...gambar yang sempat di tangkap...ini pun gambar turun dari kete.....



si buncit ikhwan....salah satunya cucu lelaki atuk....he he he.....bolat..siannya ikhwan penuh ngan ruam ..musim panas-panas nie...semakin banyak ruammnya....nie plak gambar baru nak masuk air....lepas dah masuk...masing-masing malas nak ambik camera...jadi gambar den berendam tidak ado...he he he...setakat nie saja yer kengakwan....insya allah sal akan melawat rumah-rumah kalian,,,,kalau berkesempatan k...


sehingga bertemu dan bersua lagi....jangan lupakan daku.....



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net