By: sygsal selalu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 3-May-2010 08:10 Email | Share | Bookmark

salam....bertemu kembali...mood sedang rajin menghapdet plak....he he he....hujung minggu yang penuh dengan aktiviti....tak larat jer rasanya....tapi bila kenangkan...seronok dan kelakar plak....hari sabtu lepas.....sal selaku driver kepada anak buah sal...telah mengkuti pertandingan bola jaring pelajar-pelajar pasti .....

husna tercalon....memegang amanah dan menyarung jersi WD dan GD...Alhamdulillah....dapat no 3...macam-macam la gelagat....pelajar-pelajar kenit nie bermain...ada yang main setangkas orang dewasa...memang leh bagi tabik spring la kat mereka nie....serba sedikit gambar yang dapat ditangkap buat kenang-kenangan,,,,muka kami semua berkilat dan terbakar...kerna ditembak oleh matahari...dari 8 pagi sampai 2.ptg.....perit panas semua ada...sib baik la si husna memang..sakit tegang muka pun takper ler..he he he.....







Balik umah...lepak-lepak tepi sungai...tengok abang dan pak sedara bersihkan jaring untuk dipasangkan dalam sungai.....anak dara sorang nie..suka benau berlipstiknya...


malamnya plak...gie karok kejap....tapi gambarnya tak di tangkap...gambar adik beradik nie jerlah...dok main-main....


ini plak...gambar anak buah sal yang terbaru...NURUL IMAN...adik kepada jannah dan husna....iman nie lahir 28hb march 2010...sal yang tak sempat nak ambik gambarnya....nie pun semalam pagi masa nie dok nangis nak tidur sal tangkap jer...bam bam...cam anak cino jer nampaknya.....



ni plak gerai jual kentang sal....baru di snap tadi...kebetulan pulang hantar plastic bungkus tadi...snap dari dalam kete jer.....he he he....


jumpa lagi yer........




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net