By: sygsal selalu

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 31-May-2010 03:39 Email | Share | Bookmark
SEMALAM YANG INDAH....HE HE HE

Salam semua..ku keudara lagi...seperti yang telah dirancangkan...rozihan dari kuantan pahang...ingin bertandang ke Melaka....pada sabtu sebelah malam...seronoknya den tak terkira....setalah hampir 10 tahun baru jumpa semula.....last pertemuan masa hari konvo kesyen uitm Shah Alam.....tak yah la ceter panjang-panjang yerk..ku ringkas-ringkas mana yang patut sajer...sebab kelas ku bermula hari nie...so sibukku kembali bertakhta......

sabtu malam ahad...gee sampai dalam kul 9.30 malam....masuk rumah yang sal booking kan ala bidang terjun....sian mereka.....tapi tak kisah lah...janji ada tempat tidur...kebetulan malam tu sal dok niga kat kedai so tak dapat nak bual- panjang...jumpa jer...mereka sal kembali ker kedai....

malam tu mereka cam renjer la..redah melaka tanpa memandu pelancong...sesat time nak pulang ke rumah yang disewa....pendekkan ceter....pagi ahad..sal jemput makan sarapan pagi....hujan plak hari nie....so pergerakan terbatas....jamu meehoon sup dan sedikit kuih muih ajer.....

perjalanan pertama ke kampung cantik, terus ke bandar hilir, naik menara taming sari, naik bukit st paul....menjelajah di sekitar2 bandar hilir la....pastu bawa plak mereka semua sgopping belacan, cencaluk...sempat lagi singgah dan shopping baju melaka di perigi Hang Tuah...malamnya plak...kami dok makan yong tau foo....settle makan...sekali lagi ke destinasi terakhir..naik boat.....selepas layan boat....masing2 dah keletihan.....nak balik kuantan,,,,pergh.....jahunya....lanjutkan lagi tempoh menetap..dan pagi nie...sewaktu ceter nie di post..mereka dalam perjalanan pulang ke pahang....

so terima kasih gee dan keluarga...semua baik-baik belaka...sporting bangat....kalau ada masa sal plak menjengah mereka di kuantan...insya allah.so jom layan gambar yang sempat ku snap sebagai kenangan....



























Sehingga berjumpa lagi......


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net